Dynatech

0%

Atrašanās vieta: Rīga, Latvija
Jeruzalemes iela 1, LV-1010
Zvani mums:
+371 22022306
Sazinies ar mums:
info@dynatech.lv

Karjera

Esi daļa no globāla uzņēmuma

Mēs vēlamies Tev dot iespēju attīstīties un sasniegt savus mērķus. DYNATECH nodrošina konkurētspējīgu atalgojumu un iedrošinājumu pastāvīgai profesionālai izaugsmei. Mūsu birojs ir vieta, kur dalīties ar idejām un sadarboties, sasniedzot vēlamos rezultātus.
Pievienojies mums

Karjera

FRONT-END
IZSTRĀDĀTĀJS/-A

Prasības:

  • Augsta līmeņa prasmes Front-end iztrādē, izmantojot objektorientētu JavaScript un citas tehnoloģijas;
  • Dažādas Framework zināšanas (Angular, Vue, React), mēs izmantojam React;
  • Pieredze savu JS bibliotēku un moduļu izstrādē;
  • Lietotņu veiktspējas un dažādu platformu pārzināšana;
  • Testēšanas risinājumu pārzināšana: Karma, PhantomJs;
  • Ļoti labas HTML un CSS (ieskaitot SASS/Less) prasmes;
  • Praktiska pieredze lielas programmatūras izstrādē/ full stack iemaņas;
  • Pieredze koda veiktspējas analīzē (mēs izmantojam Sonar);
  • Spēja ātri mācīties un realizēt projektu no A līdz Z.

Būtu labi, ja tu:

  • Pārzinātu web standartus, piemēram, HTML, CSS3 un CSS4, ES2015 un ES2016;
  • Būtu pieredzējis/-usi darbā ar automatizāciju un pārvaldības rīkiem, piemēram, Grunt/Gulp, Bower, npm, Webpack;
  • Augstu vērtētu TDD;
  • Meistarīgi izmantotu VanillaJS;
  • Esi strādājis/-usi ar animācijām un izprastu lietotāja pieredzi;
  • Vari dalīties ar saviem atvērtā pirmkoda projektu piemēriem.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 1400 eiro bruto mēnesī.

QA AUTOMATIZĀCIJAS
INŽENIERIS/-E

Prasības:

  • PHP, Git, Jenkins, Selenium WebDriver, Jira vai Mantis problēmu izsekošanas sistēmu zināšanas;
  • 2+ gadu praktiskā pieredze manuālajā testēšanā;
  • 1+ gadu pieredze testu automatizācijā (dodot priekšroku Selenium, Appium);
  • Labas UNIX sistēmu (Linux, BSD) zināšanas;
  • Ir ļoti labas zināšanas par nepārtrauktu integrāciju;
  • Spēja pārvaldīt vairākus projektus vienlaicīgi;
  • Praktiskās zināšanas un pieredze darbā ar kvalitātes nodrošināšanas metodikām un programmatūras izstrādes metodikām;
  • Attīstītas starppersonu komunikācijas prasmes;
  • Ļoti laba rakstveida angļu valoda.

Tiks uzskatīts par priekšrocību:

  • Pieredze darbā ar Codeception vai līdzīgu PHP testēšanas platformu;
  • Pieredze darbā ar JavaScript.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 1400 eiro bruto mēnesī.

WEB
PROGRAMMĒTĀJS/-A

Prasības:

  • Spēja patstāvīgi plānot savu darbu;
  • Iniciatīva, mērķtiecība un augsta atbildības sajūta;
  • Vismaz 2 gadu pieredze web lietojumprogrammu izstrādē;
  • Pieredze projektu darba plānu, tehnisko uzdevumu sastādīšanā un izpildes kontrolē.

Tiks uzskatīts par priekšrocību:

  • GIT, SVN zināšanas;
  • Labas PHP zināšanas;
  • JavaScript, jQuery zināšanas;
  • MySQL, MSSQL, PostgreSQL zināšanas;
  • Darba kvalitātes novērtēšanas pieredze;
  • Darba pieredze ar lielslodzes sistēmām.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 1400 eiro bruto mēnesī.

DATU BĀZES
IZSTRĀDĀTĀJS/-A

Prasības:

  • Pieredze DWH izstrādē, izmantojot dažādus ETL rīkus, veidot SQL pieprasījumus (MySQL, MariaDB, or PostgreSQL);
  • Izcilas problēmrisināšanas prasmes;
  • Labas rakstiskas un mutiskas angļu valodas komunikācijas prasmes;
  • Pieredze darbā ar LAMP komplektu, grāds datorzinātnēs, IT vai saistītā sfērā tiks uzskatīts par plusu.

Pienākumi:

  • Piedalīties lietojumprogrammu izstrādes projektos un uzņemties atbildību par datubāžu arhitektūru un projektēšanu, izmantojot vispāratzītus procesus;
  • Sadarboties ar starptautisku izstrādātāju komandu;
  • Definēt un pārskatīt datu integritātes nodrošināšanas labākās prakses;
  • Izstrādāt un pārraudzīt dažādus mūsu datu noliktavas ETL darbus.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 2127 eiro bruto mēnesī.

VECĀKAIS/-Ā
SISTĒMAS ADMINISTRATORS/-E

Sistēmas administratori DYNATECH birojā un mūsu partneru birojos ārvalstīs tiek uzskatīti par varoņiem. Neviena problēma viņiem nav par lielu, neviens jautājums par sīku.

Ja Tu:

  • Esi ar labu izpratni par tīmekļa lietojumprogrammām (LAMP stack);
  • Esi spējīgs patstāvīgi atrisināt jebkādas sarežģītības pakāpes tehniskus jautājumus;
  • Esi spējīgs ieviest produkcijai gatavus risinājumus;
  • Esi labs komandas spēlētājs.

...un Tu esi gatavs brokastīs apēst:

  • Konfigurāciju automatizēšanas risinājumus;
  • Publiskos mākoņus;
  • Virtualizāciju;
  • Datubāzes;
  • Pārraudzīšanu;
  • Augstākā līmeņa skriptēšanu.

Mums vajag Tavu palīdzību, lai:

  • Paceltu mūsu IT sistēmas nākamajā izaugsmes pakāpē;
  • Novērstu problēmas un vājās vietas vēl pirms tās atklājas;
  • Attīstītu mūsu komandu.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 2127 eiro bruto mēnesī.

JAUNĀKAIS/-Ā PROGRAMMĒTĀJS/-A
(BIZNESA APLIKĀCIJAS)

Mēs meklējam motivētus, spējīgus un entuziasma pilnus jaunākos programmētājus, kuri vēlas strādāt kopā ar pieredzējušiem padomdevējiem un viņu vadībā veicināt savu profesionālo izaugsmi. Ja tu esi gatavas augt un attīstīties sava lomā, šī ir tava iespēja!

Pienākumi:

  • Dažādu iekšējo programmatūru sistēmu izstrāde un uzturēšana.

Prasības:

  • Iepriekšēja pieredze NAV nepieciešama;
  • Vēlme mācīties, aizmirst iepriekš iemācīto, ja nepieciešams, un pilnveidoties;
  • Labas problēmrisināšanas prasmes;
  • Laba izpratne par datorzinātnes un programmatūras izstrādes principiem;
  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība datorzinātnēs, vai arī līdzīgs zināšanu līmenis gūts pašmācības ceļā;
  • Tehniskā angļu valoda (rakstiska).

Būtu lieliski, ja tev būtu:

  • Vispārīga izpratne par objektorientētas arhitektūras un projektēšanas principiem;
  • Pieredze ar darbu komandā;
  • Zināšanas par Hack, PHP, TypeScript, JavaScript un/vai MySQL;
  • Vispārīga versiju kontroles sistēmu izpratne;
  • Papildus tehniskās zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas irsākot no 850 eiro bruto mēnesī.

Tehniskā atbalsta
speciālists/-e (helpdesk)

Pienākumi:

  • Nodrošināt pirmā līmeņa tehnisko atbalstu IT sistēmu lietotājiem, kā arī konsultēt darbā ar datortehniku, programmatūras un biroja tehniku;
  • Apstrādāt e-pastā un sistēmā saņemtos lietotāju pieteikumus;
  • Kontrolēt pieteikumu izpildi, nodrošināt regulāru pieteikumu informācijas atjaunošanu un pieteikumu noslēgšanu;
  • Veikt datortehnikas, datortīkla un informācijas sistēmu monitoringu;
  • Veikt un uzturēt tehnisko resursu uzskaiti (datortehnika, programmatūras licences, IT lietotāju dati un piekļūšanas tiesības);
  • Veikt citus līdzīga satura uzdevumus.

Prasības:

  • Datoru programmatūras un aparatūras pamatzināšanas;
  • Labas komunikācijas prasmes, spēja sadarboties un strādāt komandā;
  • Interese risināt ne tikai standarta, bet arī nestandarta problēmas;
  • Spēja ātri mācīties;
  • Augsta atbildības sajūta un spēja efektīvi plānot savu laiku.

Mēs papildus novērtēsim:

  • Pieredzi un zināšanas IT jomā;
  • Iepriekšējo darba pieredzi līdzīga amatā;
  • Labas angļu valodas zināšanas (rakstiski / mutiski);
  • Linux zināšanas.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 850 eiro bruto mēnesī.

Vecākais/ā QA Speciālists/-e

Jums piemīt uzmanība pret detaļām, precizitāte un vērīgums, kā arī īpašas spējas ievērot to, kas citiem paslīd garām. Mums patīk perfekcionisti. Mēs meklējam speciālistus ar tehnisko bāzi, kuriem patīk savs darbs, kuri ir orientēti uz rezultāta sasniegšanu un vēlas pastāvīgi uzlabot sava darba rezultātus. Jābūt gatavam mācīties, attīstīt savas prasmes un zināšanas, kā arī dalīties ar tām.

Galvenie pienākumi:

  • Analizēt prasības un specifikācijas;
  • Veidot jaunus, labi strukturētus testpiemērus, pārbaudīt esošos;
  • Veikt manuālu testēšanu, ievērojot prasības un uzņēmuma procedūras, analizēt testu rezultātus;
  • Identificēt, reģistrēt un dokumentēt kļūdas atbilstošajās sistēmā;
  • Pārbaudīt izlabotos defektus;
  • Aktīvi piedalīties izstrādes procesā, ikdienā komunicēt ar izstrādes komandu.
  • Prasības:

    • Vairāk nekā 2 gadu profesionālā pieredze programmatūru testēšanā;
    • Izpratne par programmatūru testēšanas metodoloģijām, rīkiem un procesiem;
    • Visaptverošu un detalizētu testpiemēru rakstīšana;
    • PHP un datu bāzu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
    • Labas angļu valodas zināšanas (rakstiski un mutiski);
    • Spēja testēt mobilās un desktopa ierīces;
    • Atvērtība sadarbībai (vēlēšanās lūgt palīdzību kolēģiem un sniegt palīdzību citiem).
    • Tiks uzskatīts par priekšrocību:

      • Pieredze darbā ar automatizētajiem testēšanas rīkiem;
      • Skriptu valodu zināšanas;

      Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 1400 eiro bruto mēnesī.

DIGITĀLA MĀRKETINGA
PROJEKTU VADĪTĀJS/-A

Kopsavilkums par amatu:

Šī ir ideāla vakance mārketinga speciālistam, kam ir būtiski panākumi projektu vadībā un kurš vēlas pievienoties strauji augošajai kompānijai.

Kā digitālā mārketinga projektu vadītājs, Tu būsi atbildīgs par kampaņas radīšanu un sekmīgu īstenošanu dažādās platformās, tostarp online un offline.

Tava patiesā kaislība ir digitālais mārketings un projektu vadība? Īstais laiks pieteikties!

Galvenie pienākumi:

  • Pārraudzīt, plānot un īstenot uzņēmuma digitālā mārketinga kampaņas, tostarp darbs ar partneriem, web, e-mail mārketingu;
  • Novērtēt un ziņot par visu kampaņu rezultātiem un salīdzināt tos ar izvirzītajiem mērķiem. Optimizēt izmaksas un rezultātu, pamatojoties uz iegūtajiem datiem;
  • Noteikt digitālā mārketinga tendences, lai uz to pamata optimizētu pašreizējās kampaņas;
  • Ieviest uzņēmumā labāko digitālā mārketinga praksi, pārzināt jaunās tehnoloģijas;
  • Meklēt jaunas un radošas mārketinga iespējas kopā ar pārējiem komandas biedriem;
  • Veidot konversijas punktus un optimizēt konversijas kanālus;
  • Sadarboties ar aģentūrām un citiem partneriem.

Prasības:

  • 3+ gadu pieredze digitālā mārketingā;
  • Spēcīgas projektu vadības, organizatoriskas un analītiskās prasmes. Iepriekšējā pieredze pārvaldīt vairākus projektus vienlaicīgi;
  • Zināšanas par dažādiem digitālā mārketinga instrumentiem, tostarp SEM, web analītika, sociālie mediji, web un mobīlie rīki;
  • Pieredze web-lapas analīzes veikšanā, izmantojot dažādus analītikas rīkus, tostarp Google Analytics, kā arī iekšējos atskaišu rīkus;
  • Lieliskas starppersonu prasmes: spēja efektīvi sadarboties ar kolēģiem visos līmeņos. Laika plānošana un spēcīga komunikācija- Tava spēcīgā puse;
  • Spēja ātri mācīties, kreatīva pieeja risināt nestandarta uzdevumus.

SENIOR BACK-END DEVELOPER

Position Summary:

This is the ideal role for a seasoned BE development professional who is ready to take new challenges in the Development projects that has no analogues in LV market. We are able to offer you the project that matches your interest: whether it can be back-end for online reservation system, CMS with difficult business logics, accounting/ anti-fraud system or payment processing - let us know what your heart lies to. During the interview we discuss all the projects that we have and listen carefully to the candidate's preferences in order to find the best fit for him/her.

What does your background should look like:

  • more than 5 years active development on PHP;
  • experience working with high load MySQL DB;
  • Redis or Memcached;
  • object-oriented design skills, understanding of software architecture paradigms and patterns.

Additional advantages could be:

  • Gitlab, CI/CD, Docker, GO Lang;
  • Symfony or Laravel framework;
  • Understanding AWS services and front-end technologies;
  • Previous experience as Team Lead (we will be happy to help you to master managerial skill as well).

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects. We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 4000 EUR gross per month.

SENIOR FRONT-END DEVELOPER

Position Summary:

This is the ideal role for a FE development professional who is ready to take new challenges in the Development projects that has no analogues in LV market.

We are able to offer you the project that matches your interest: whether it can be online reservation system, CMS with difficult business logics, accounting/ anti-fraud system or payment processing - let us know what your heart lies to.

During the interview we discuss all the projects that we have and listen carefully to the candidate's preferences in order to find the best fit for him/her.

What does your background should look like:

  • proficient with Node.js, CSS, HTML, and JavaScript;
  • experience with a modern JavaScript framework such as Vue or React;
  • good understanding with strengths and weaknesses of multiple JavaScript frameworks;
  • being not afraid moving towards Node.js;
  • experience with MySQL, CI/CD, Docker - as a plus.
  • There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

    We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 3600 EUR gross per month.

MARKETING DESIGNER

We are looking for the banner guru. Someone who will go above and beyond to create banners that are not simply visually appealing, but actually generate impulse and bring real results.

Since we're working with the American market, the visual style is different from the European. From one side it might seem simple, but it's also flashy, edgy, and based on American values. In order to do this job well, you would need to put a lot of effort and time into understanding the American mentality.

Responsibilities:

  • Create banners for marketing purposes on a daily basis. That includes casting call banners promoting the product, different types of display ads both for lead generation and retargeting, and more.
  • Manage the knowledge we have about banner performance, create and maintain guidelines according to the previous campaign and split test data.
  • Plan the next split tests to expand the existing understanding on banners that work.
  • Sometimes plan and run ads yourself, in order to be connected with the context of your banners.
  • Be closely connected with all of the marketing team members, be involved in their processes and understand their activities.
  • Continuously learn and improve in both, design and marketing. Keep up-to-date with the industry news.

Requirements:

  • Proficiency with Photoshop and other photo correcting and enhancing programs.
  • Good English skills (excellent American English will be considered as an advantage).
  • Ability to work independently and prioritize tasks.
  • Previous experience in Design or Marketing, at least 2 years.
  • Interest to learn and improve as a specialist.
  • When applying, please share your portfolio or examples of your work.
  • There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use an individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

    We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then the starting point for this position is not less than 1405 EUR gross per month.

    EMPLOYER BRANDING MANAGER

    We are looking for a passionate Employer Branding Manager to develop and execute an employer branding strategy and program for DYNATECH that encompasses and leverages our vision and core values.

    The goals of our employer branding program include ensuring DYNATECH brand awareness, increasing candidate reach, and positioning DYNATECH as an Employer of Choice.

    As the Employer Branding Manager, you will work with the executive leadership, HR and PR teams to highlight and support the office culture and implement communication programs that effectively promote DYNATECH brand. You will also assist in connecting, engaging, and retaining employees. The ideal candidate will be passionate to help others appreciate the unique DYNATECH culture and to tell the rest of the world how talents can thrive and build their careers in our growing team.

    Responsibilities:

    • Develop and execute employer branding strategy and marketing campaigns together with the executive leadership team to increase candidate reach and create high-quality traffic;
    • Work closely with HR and organizational leaders to understand the needs and challenges in attracting talent. Develop targeted branding campaigns to address those challenges;
    • Collaborate with PR to produce engaging content to share via a variety of channels, including website and photos, videos, print collateral, and communication templates;
    • Be a part of program management team of internal & external Employer Branding/Recruitment Marketing events;
    • Evaluate metrics, report on campaign results and determine ROI;
    • Stay abreast of employer branding best practices and tools; implementing new ideas as appropriate.

    Qualifications:

    • Minimum of 3+ years of experience in a related position with hands-on responsibilities (Internal/external communication in the IT field);
    • Strong understanding of the IT world ( technologies and main upcoming trends);
    • Extensive networking skills with the IT field experts and influencers;
    • Proven experience developing and managing targeted Employers Branding campaigns (promotional material review, brand planning, market research, etc.);
    • Excellent interpersonal, communication and strategic thinking skills;
    • Ability to manage competing priorities in a fast-paced environment.

    There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

    We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 2127 EUR gross per month.

    SEKRETĀRE/-S

    Mēs meklējam nākamo mūsu biroja sirdi un dvēseli. Vai Tavs smaids spēj uzlabot jebkura cilvēka dienu un Tu lieliski spēj adaptēties dažādām situācijām?

    Tev jāpiemīt spējai efektīvi organizēt un plānot, kā arī no sirds jāpatīk komunicēt un socializēties ar dažādiem cilvēkiem. Citiem vārdiem sakot, mēs meklējam supervaroni un labāko draugu vienā personā. Varbūt tas ir par daudz prasīts, bet mums noteikti ir daudz, ko piedāvāt!

    Aicinām pieteikties kandidātus ar vai bez pieredzes, jo mēs nodrošināsim apmācības kursus. Iepriekšēja pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību, tomēr, ja Tev piemīt ideālā entuziasma, humora un ambīciju kombinācija, mēs noteikti izskatīsim Tavu kandidatūru.

    Uzticamība ir tavs otrais vārds. Tu būsi neatņemama mūsu ofisa dzīves sastāvdaļa un katru dienu palīdzēsi nodrošināt administratīvo atbalstu saviem kolēģiem un apmeklētājiem.

    Pienākumi:

    • Jānodrošina, lai birojs darbotos efektīvi;
    • Jāapstrādā ienākošie zvani, e-pasti, jānodrošina ienākošās un izejošās korespondences reģistrēšana (gan papīra, gan elektroniskā veidā);
    • Jāstrādā angliski, latviski un krieviski;
    • Jāuzņem viesi un apmeklētāji;
    • Jārezervē biļetes un viesnīcas;
    • Jāuztur sanāksmju telpas.

    Mums vajadzīgs cilvēks:

    • Kas teicami pārvalda latviešu, angļu un krievu valodu;
    • Ar zināšanām lietvedībā;
    • Kas ļoti prasmīgi pārvaldītu datoru;
    • Ar vēlmi mācīties;
    • Ar pozitīvu attieksmi;
    • Čakls, godīgs, punktuāls, ar saskarsmes prasmēm, precīzs un pašorganizēts;
    • Aicinām pieteikties kandidātus ar vai bez iepriekšējas pieredzes.

    Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.

    Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 985 eiro bruto mēnesī.

    Jurista palīgs/-dze (Datu aizsardzības jautājumos)

    Kopsavilkums:

    Kā jurista palīgs/-dze, Tu būsi mūsu juridiskā departamenta neatņemama daļa, palīdzot DYNINNO uzņemumu grupai efektīvi augt un attīstīties. Galvenā Tavas professionālā kompetences pielietošana būs datu aizsardzības jomā.

    Pamata pienākumi:

    • Uzturēt datu apstrādes reģistrus atbilstoši Vispārīgajai datu aizsardzības regulai (VDAR);
    • Palīdzēt datu aizsardzības speciālistam ikdienas uzdevumos (iekšējā dokumentācija, personāla apmācība, komunikācija un komunikācijas kanālu uzturēšana, uzdevumu pārvaldība, ziņojumu sagatavošana utt.);
    • Pārskatīt un noslēgt līgumus ar piegādātājiem, īpaši līgumus ar datu apstrādātājiem; Asistēt juristiem sagatavot dažāda veida juridiskus dokumentus (līgumus, pilnvaras, apliecinājumus, iekšējus un ārējus dokumentus utt.);
    • Pārstāvēt uzņēmumu valsts iestādēs (uzņēmumu reģistrā, pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē utt.); Palīdzēt veikt novērtējumus par ietekmi uz datu aizsardzību, līdzsvarošanas testus un citus ar VDAR saistītus riska pārvaldības pasākumus;

    Pamatprasības:

  • Augstākā izglītība tiesību zinātnēs(vari būt pēdējā kursa students/-e);
  • Atbilstoša darba pieredze;
  • Izpratne par datu aizsardzības likumu un praksi;
  • Spēja pētīt (pašmācības ceļā) datu aizsardzības regulu un tas prakses visā pasaulē;
  • Teicamas angļu, latviešu valodas zināšanas, kā arī labas krievu valodas zināšanas;
  • Augsts atbildības līmenis un proaktivitāte;
  • Spēja strādāt patstāvīgi, elastīga un atvērta darba pieeja.
  • Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.

    Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 1980 eiro bruto mēnesī.

    JURISTS/-E

    Pienākumi:

    • Gatavot normatīvajiem aktiem atbilstošus dokumentus, kas nepieciešami uzņēmuma pamatdarbības un saimnieciskās darbības īstenošanas procesā (lielākoties iekšējos normatīvos aktus un procedūras);
    • Sagatavot, pārbaudīt un saskaņot līgumus;
    • Pārstāvēt uzņēmumu valsts, pašvaldību un tiesu institūcijās, tostarp sagatavojot iesniedzamos dokumentus;
    • Ar imigrācijas jomu saistīto dokumentu sagatavošana, iesniegšana attiecīgās institūcijās, uzņēmuma pārstāvēšana PMLP, konultāciju sniegšana par imigrācijas jautājumiem;
    • Sniegt juridiskos atzinumus par uzņēmuma saimnieciskās darbības jautājumiem;
    • Veikt citus darba pienākumus saskaņa ar tiešā vadītāja rīkojumu.

    Prasības:

    • Komunikabilitāte un analītiska domāšana, jo darbs saistīts ar informācijas vākšanu, apkopošanu un dokumentēšanu;
    • Laba latviešu un angļu valoda runā un rakstos;
    • Spēja patstāvīgi organizēt savu darbu.

    Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.

    Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 1980 Eiro mēnesī.

    ART DIRECTOR / SENIOR DESIGNER

    Job Description:

    We’re searching for an experienced Art Director or Senior Designer to build and grow our design team, as a part of the Marketing Team. The ideal candidate will bring a mix of artistic, marketing, and business expertise to the position, promoting our company. The ideal candidate will have a natural eye for design and a passion for delivering dynamic ideas that connect with any audience.

    Objectives of this Role:

    • Establish design team standards for production, productivity, quality, and client service;
    • Ensure team adheres to current processes, identifying opportunities for continuous improvement, and proposing and creating processes and tools to support design operations;
    • Collaborate with other team members in creating marketing plans, aligning team priorities with business objectives to deliver high-quality work on time and on budget;
    • Oversee the design team by hiring, training, assigning, scheduling, and mentoring staff;
    • Analyze market trends, consumer needs, and the competitive landscape, and track campaign performance.

    Daily and Monthly Responsibilities:

    • For the time being, create banners on a daily basis;
    • Prioritize tasks and make sure the urgent design tasks are done on time;
    • Work with the creative team to establish a unified brand understanding and voice for the company, helming a creative audit to elevate our innovation;
    • Conceptualize campaign vision, harnessing original graphics, copy, content websites, social media, and other marketing materials;
    • Develop creative briefs based on ideas established in brainstorming sessions with direction, schedules, and expected deliverables for the creative team.

    Skills and Qualifications:

    • 5+ years as a professional graphic designer;
    • Proficiency with design software, such as Adobe Photoshop, Adobe Illustrator etc.;
    • Exceptional capability with typography, layout, and prototyping;
    • Highly skilled with leading a team of creative talent;
    • Strong creative vision with an understanding of business objectives.

    Preferred Qualifications:

    • Prior experience as an art director or manager;
    • Bachelor’s degree in fine art, graphic design, or similar discipline.

    There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use an individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

    We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 2127 EUR gross per month.

    Digitālā mārketinga asistents/-e

    Aicināti pieteikties kandidāti ar vai bez iepriekšējas digitālā mārketinga pieredzes, jo mēs piedāvāsim pilnu apmācību kursu. Mēs meklējam komands biedru, kurš ir gatavs mācīties, izteikt savas idejas un eksperimentēt ar jaunākajām tehnoloģijām.

    Pienākumi:

    • Visu organizācijas tīmekļa resursu satura pārvaldības aktivitāšu ievade un pārraudzīšana;
    • Reklāmu atjaunināšana ar nodrošināto saturu vairākos digitālajos avotos;
    • Datu apstrāde un noformēšana pēc pieprasījuma;
    • Komunikācija ar sadarbības partneriem;
    • Iknedēļas jaunumu apkopojums digitālajā vidē;
    • Asistēšana vecākā speciālista ikdienas organizatoriskajos darbos.

    Profesionālās iemaņas un kvalifikācijas:

    • Labas mutvārdu un rakstiskas angļu valodas zināšanas;
    • Labas datorprasmes un praktiska pieredze darbā ar MS office programmām;
    • Labas organizatoriskās un laika plānošanas iemaņas, kā arī spēja noteikt prioritātes;
    • Spēja strādāt dinamiskā vidē un prasme operatīvi risināt ar darbu saistītos jautājumus;
    • Augsta atbildības sajūta un uzmanība pret detaļām.

    Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.

    Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 985 Eiro bruto mēnesī.

    Senior QA specialist / TEAM LEAD

    Position Summary:

    You will demonstrate an eye for detail, accuracy and observation, as well as that special ability to find specifics that elude others. We like a perfectionist. We are looking for specialists with a technical background who love what they do, are result oriented and strive to improve their work-projects continuously. Be ready to develop skills and knowledge, as well as share it.

    Responsibilities:

    • Perform manual testing according to requirements and company procedures, analyze test results;
    • Identify, record, and document bugs in issue tracker;
    • Review requirements and specifications, analyze user stories, provide feedback;
    • Design new well-structured test cases, review existing;
    • Effectively manage QA Team;
    • Participate actively in the development process, daily communication with the development team.

    Requirements:

    • Solid professional experience in software and functional testing;
    • Team management experience is an advantage;
    • Understanding of software testing methodologies, tools, and processes;
    • Understanding of PHP and DB work would be an advantage;
    • Writing comprehensive and detailed test cases;
    • Good level of English (written and spoken);
    • Willingness to ask for help from colleagues and to help others.

    Nice-to-have:

    • Experience with automated testing tools;
    • Experience in web software development;
    • Knowledge of script languages.

    There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use an individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

    We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 3593 EUR gross per month.

    Kultūra

    MŪSU JAUDA IR MŪSU CILVĒKI

    Mēs dodam cilvēkiem iespēju pierādīt sevi un uzņemties vadību, kad pienācis īstais laiks. Mūsu uzņēmumā valda atvērts komunikācijas stils, kurā visi vienmēr var uzdot jautājumus un ir iedrošināti sadarboties. Mēs pastāvīgi strādājam pie tā, lai atbalstītu talantus un palīdzētu viņiem veidot savu sapņu karjeru.
    Uzturot komandas garu
    Mēs vienmēr cenšamies stiprināt mūsu komandas saiknes un tuvināt mūsu darbiniekus. DYNATECH regulāri rīko komandas pasākumus un aktivitātes, kas palīdz iepazīt citam cita stiprās puses, izprast citam cita intereses un sniegt atbalstu talantu attīstīšanai.
    Darba un dzīves līdzsvars
    Darba un privātās dzīves līdzsvars mums ir ļoti svarīgs. Mēs vēlamies, lai cilvēki savā darbā vidē būtu apmierināti un cenšamies to panākt ar lielisku komunikāciju, regulārām individuālām pārrunām un dažādiem aizraujošiem biroja pasākumiem.
    Vieta attīstībai
    DYNATECH mēs atpazīstam talantus un iedvesmojam tos attīstīties, veicinot pastāvīgu profesionālo izaugsmi. Mūsu birojs ir vieta, kur dalīties ar zināšanām un sadarboties.

    Vakances
    Back to Top