Dynatech

0%

Atrašanās vieta: Rīga, Latvija
Jeruzalemes iela 1, LV-1010
Zvani mums:
+371 22022306
Sazinies ar mums:
info@dynatech.lv

Karjera

Esi daļa no globāla uzņēmuma

Mēs vēlamies Tev dot iespēju attīstīties un sasniegt savus mērķus. DYNATECH nodrošina konkurētspējīgu atalgojumu un iedrošinājumu pastāvīgai profesionālai izaugsmei. Mūsu birojs ir vieta, kur dalīties ar idejām un sadarboties, sasniedzot vēlamos rezultātus.
Pievienojies mums

Karjera

FRONT-END
IZSTRĀDĀTĀJS/-A

Prasības:

  • Augsta līmeņa prasmes Front-end iztrādē, izmantojot objektorientētu JavaScript un citas tehnoloģijas;
  • Dažādas Framework zināšanas (Angular, Vue, React), mēs izmantojam React;
  • Pieredze savu JS bibliotēku un moduļu izstrādē;
  • Lietotņu veiktspējas un dažādu platformu pārzināšana;
  • Testēšanas risinājumu pārzināšana: Karma, PhantomJs;
  • Ļoti labas HTML un CSS (ieskaitot SASS/Less) prasmes;
  • Praktiska pieredze lielas programmatūras izstrādē/ full stack iemaņas;
  • Pieredze koda veiktspējas analīzē (mēs izmantojam Sonar);
  • Spēja ātri mācīties un realizēt projektu no A līdz Z.

Būtu labi, ja tu:

  • Pārzinātu web standartus, piemēram, HTML, CSS3 un CSS4, ES2015 un ES2016;
  • Būtu pieredzējis/-usi darbā ar automatizāciju un pārvaldības rīkiem, piemēram, Grunt/Gulp, Bower, npm, Webpack;
  • Augstu vērtētu TDD;
  • Meistarīgi izmantotu VanillaJS;
  • Esi strādājis/-usi ar animācijām un izprastu lietotāja pieredzi;
  • Vari dalīties ar saviem atvērtā pirmkoda projektu piemēriem.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 1400 eiro bruto mēnesī.

QA AUTOMATIZĀCIJAS
INŽENIERIS/-E

Prasības:

  • PHP, Git, Jenkins, Selenium WebDriver, Jira vai Mantis problēmu izsekošanas sistēmu zināšanas;
  • 2+ gadu praktiskā pieredze manuālajā testēšanā;
  • 1+ gadu pieredze testu automatizācijā (dodot priekšroku Selenium, Appium);
  • Labas UNIX sistēmu (Linux, BSD) zināšanas;
  • Ir ļoti labas zināšanas par nepārtrauktu integrāciju;
  • Spēja pārvaldīt vairākus projektus vienlaicīgi;
  • Praktiskās zināšanas un pieredze darbā ar kvalitātes nodrošināšanas metodikām un programmatūras izstrādes metodikām;
  • Attīstītas starppersonu komunikācijas prasmes;
  • Ļoti laba rakstveida angļu valoda.

Tiks uzskatīts par priekšrocību:

  • Pieredze darbā ar Codeception vai līdzīgu PHP testēšanas platformu;
  • Pieredze darbā ar JavaScript.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 1400 eiro bruto mēnesī.

BACK-END DEVELOPER

We are looking for a responsible team player and an original thinker who is not afraid of digging deep and exploring new approaches.

As a Back-End Developer, you will have a chance to start new projects from zero, as well as maintain and develop new features in the existing ones.

We are proud to say that we have great communication within the team and we constantly are in touch with cross-team colleagues, to make sure you will always have the support you need with every task and project.

If you like playing with data aggregations, you know what indexes and SQL optimization is all about, you're the one we're looking for!

Your background:

  • Active development on PHP;
  • Good understanding of OOP and design patterns;
  • Understanding or experience working with Laravael, Symfony, Zend, Yii;
  • Proficiency with SQL databases (MySQL, PostgreSQL) and any caching systems like Memcached or Redis.

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use an individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then the starting point for this position is not less than 1600 EUR gross per month.

DATU BĀZES
IZSTRĀDĀTĀJS/-A

Prasības:

  • Pieredze DWH izstrādē, izmantojot dažādus ETL rīkus, veidot SQL pieprasījumus (MySQL, MariaDB, or PostgreSQL);
  • Izcilas problēmrisināšanas prasmes;
  • Labas rakstiskas un mutiskas angļu valodas komunikācijas prasmes;
  • Pieredze darbā ar LAMP komplektu, grāds datorzinātnēs, IT vai saistītā sfērā tiks uzskatīts par plusu.

Pienākumi:

  • Piedalīties lietojumprogrammu izstrādes projektos un uzņemties atbildību par datubāžu arhitektūru un projektēšanu, izmantojot vispāratzītus procesus;
  • Sadarboties ar starptautisku izstrādātāju komandu;
  • Definēt un pārskatīt datu integritātes nodrošināšanas labākās prakses;
  • Izstrādāt un pārraudzīt dažādus mūsu datu noliktavas ETL darbus.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 2127 eiro bruto mēnesī.

VECĀKAIS/-Ā
SISTĒMAS ADMINISTRATORS/-E

Sistēmas administratori DYNATECH birojā un mūsu partneru birojos ārvalstīs tiek uzskatīti par varoņiem. Neviena problēma viņiem nav par lielu, neviens jautājums par sīku.

Ja Tu:

  • Esi ar labu izpratni par tīmekļa lietojumprogrammām (LAMP stack);
  • Esi spējīgs patstāvīgi atrisināt jebkādas sarežģītības pakāpes tehniskus jautājumus;
  • Esi spējīgs ieviest produkcijai gatavus risinājumus;
  • Esi labs komandas spēlētājs.

...un Tu esi gatavs brokastīs apēst:

  • Konfigurāciju automatizēšanas risinājumus;
  • Publiskos mākoņus;
  • Virtualizāciju;
  • Datubāzes;
  • Pārraudzīšanu;
  • Augstākā līmeņa skriptēšanu.

Mums vajag Tavu palīdzību, lai:

  • Paceltu mūsu IT sistēmas nākamajā izaugsmes pakāpē;
  • Novērstu problēmas un vājās vietas vēl pirms tās atklājas;
  • Attīstītu mūsu komandu.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 2127 eiro bruto mēnesī.

JAUNĀKAIS/-Ā PROGRAMMĒTĀJS/-A
(BIZNESA APLIKĀCIJAS)

Mēs meklējam motivētus, spējīgus un entuziasma pilnus jaunākos programmētājus, kuri vēlas strādāt kopā ar pieredzējušiem padomdevējiem un viņu vadībā veicināt savu profesionālo izaugsmi. Ja tu esi gatavas augt un attīstīties sava lomā, šī ir tava iespēja!

Pienākumi:

  • Dažādu iekšējo programmatūru sistēmu izstrāde un uzturēšana.

Prasības:

  • Iepriekšēja pieredze NAV nepieciešama;
  • Vēlme mācīties, aizmirst iepriekš iemācīto, ja nepieciešams, un pilnveidoties;
  • Labas problēmrisināšanas prasmes;
  • Laba izpratne par datorzinātnes un programmatūras izstrādes principiem;
  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība datorzinātnēs, vai arī līdzīgs zināšanu līmenis gūts pašmācības ceļā;
  • Tehniskā angļu valoda (rakstiska).

Būtu lieliski, ja tev būtu:

  • Vispārīga izpratne par objektorientētas arhitektūras un projektēšanas principiem;
  • Pieredze ar darbu komandā;
  • Zināšanas par Hack, PHP, TypeScript, JavaScript un/vai MySQL;
  • Vispārīga versiju kontroles sistēmu izpratne;
  • Papildus tehniskās zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas irsākot no 850 eiro bruto mēnesī.

Tehniskā atbalsta
speciālists/-e (helpdesk)

Pienākumi:

  • Nodrošināt pirmā līmeņa tehnisko atbalstu IT sistēmu lietotājiem, kā arī konsultēt darbā ar datortehniku, programmatūras un biroja tehniku;
  • Apstrādāt e-pastā un sistēmā saņemtos lietotāju pieteikumus;
  • Kontrolēt pieteikumu izpildi, nodrošināt regulāru pieteikumu informācijas atjaunošanu un pieteikumu noslēgšanu;
  • Veikt datortehnikas, datortīkla un informācijas sistēmu monitoringu;
  • Veikt un uzturēt tehnisko resursu uzskaiti (datortehnika, programmatūras licences, IT lietotāju dati un piekļūšanas tiesības);
  • Veikt citus līdzīga satura uzdevumus.

Prasības:

  • Datoru programmatūras un aparatūras pamatzināšanas;
  • Labas komunikācijas prasmes, spēja sadarboties un strādāt komandā;
  • Interese risināt ne tikai standarta, bet arī nestandarta problēmas;
  • Spēja ātri mācīties;
  • Augsta atbildības sajūta un spēja efektīvi plānot savu laiku.

Mēs papildus novērtēsim:

  • Pieredzi un zināšanas IT jomā;
  • Iepriekšējo darba pieredzi līdzīga amatā;
  • Labas angļu valodas zināšanas (rakstiski / mutiski);
  • Linux zināšanas.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 850 eiro bruto mēnesī.

Vecākais/ā QA Speciālists/-e

Jums piemīt uzmanība pret detaļām, precizitāte un vērīgums, kā arī īpašas spējas ievērot to, kas citiem paslīd garām. Mums patīk perfekcionisti. Mēs meklējam speciālistus ar tehnisko bāzi, kuriem patīk savs darbs, kuri ir orientēti uz rezultāta sasniegšanu un vēlas pastāvīgi uzlabot sava darba rezultātus. Jābūt gatavam mācīties, attīstīt savas prasmes un zināšanas, kā arī dalīties ar tām.

Galvenie pienākumi:

  • Analizēt prasības un specifikācijas;
  • Veidot jaunus, labi strukturētus testpiemērus, pārbaudīt esošos;
  • Veikt manuālu testēšanu, ievērojot prasības un uzņēmuma procedūras, analizēt testu rezultātus;
  • Identificēt, reģistrēt un dokumentēt kļūdas atbilstošajās sistēmā;
  • Pārbaudīt izlabotos defektus;
  • Aktīvi piedalīties izstrādes procesā, ikdienā komunicēt ar izstrādes komandu.
  • Prasības:

    • Vairāk nekā 2 gadu profesionālā pieredze programmatūru testēšanā;
    • Izpratne par programmatūru testēšanas metodoloģijām, rīkiem un procesiem;
    • Visaptverošu un detalizētu testpiemēru rakstīšana;
    • PHP un datu bāzu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
    • Labas angļu valodas zināšanas (rakstiski un mutiski);
    • Spēja testēt mobilās un desktopa ierīces;
    • Atvērtība sadarbībai (vēlēšanās lūgt palīdzību kolēģiem un sniegt palīdzību citiem).
    • Tiks uzskatīts par priekšrocību:

      • Pieredze darbā ar automatizētajiem testēšanas rīkiem;
      • Skriptu valodu zināšanas;

      Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 1400 eiro bruto mēnesī.

DIGITĀLA MĀRKETINGA
PROJEKTU VADĪTĀJS/-A

Kopsavilkums par amatu:

Šī ir ideāla vakance mārketinga speciālistam, kam ir būtiski panākumi projektu vadībā un kurš vēlas pievienoties strauji augošajai kompānijai.

Kā digitālā mārketinga projektu vadītājs, Tu būsi atbildīgs par kampaņas radīšanu un sekmīgu īstenošanu dažādās platformās, tostarp online un offline.

Tava patiesā kaislība ir digitālais mārketings un projektu vadība? Īstais laiks pieteikties!

Galvenie pienākumi:

  • Pārraudzīt, plānot un īstenot uzņēmuma digitālā mārketinga kampaņas, tostarp darbs ar partneriem, web, e-mail mārketingu;
  • Novērtēt un ziņot par visu kampaņu rezultātiem un salīdzināt tos ar izvirzītajiem mērķiem. Optimizēt izmaksas un rezultātu, pamatojoties uz iegūtajiem datiem;
  • Noteikt digitālā mārketinga tendences, lai uz to pamata optimizētu pašreizējās kampaņas;
  • Ieviest uzņēmumā labāko digitālā mārketinga praksi, pārzināt jaunās tehnoloģijas;
  • Meklēt jaunas un radošas mārketinga iespējas kopā ar pārējiem komandas biedriem;
  • Veidot konversijas punktus un optimizēt konversijas kanālus;
  • Sadarboties ar aģentūrām un citiem partneriem.

Prasības:

  • 3+ gadu pieredze digitālā mārketingā;
  • Spēcīgas projektu vadības, organizatoriskas un analītiskās prasmes. Iepriekšējā pieredze pārvaldīt vairākus projektus vienlaicīgi;
  • Zināšanas par dažādiem digitālā mārketinga instrumentiem, tostarp SEM, web analītika, sociālie mediji, web un mobīlie rīki;
  • Pieredze web-lapas analīzes veikšanā, izmantojot dažādus analītikas rīkus, tostarp Google Analytics, kā arī iekšējos atskaišu rīkus;
  • Lieliskas starppersonu prasmes: spēja efektīvi sadarboties ar kolēģiem visos līmeņos. Laika plānošana un spēcīga komunikācija- Tava spēcīgā puse;
  • Spēja ātri mācīties, kreatīva pieeja risināt nestandarta uzdevumus.

SENIOR PHP DEVELOPER

Position Summary:

This is the ideal role for a Back-End professional who is ready to take on new challenges in development projects that are unique for the Latvian market.

You will have the opportunity of developing and maintaining various internal projects used for a wide spectre of company needs.

During the interview, we will discuss our ongoing projects and try to understand your preferences to find the best fit for your skills and interests.

Your background:

  • Active development on PHP;
  • Experience working with high load relational databases;
  • Experience working with caching systems (like Redis or Memcached);
  • Object-oriented design skills, understanding of software architecture paradigms and patterns;
  • Experience working with Gitlab, CI/CD, Docker;
  • Understanding and practical experience working with Symfony or Laravel framework.

Additional skills:

  • Experience working with Python, GO Lang, Node.js;
  • Experience working with Microservices Architecture and any Cloud Solutions (AWS, Azure, Google Cloud).

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use an individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then the starting point for this position is not less than 3500 EUR gross per month.

SENIOR NODEjs DEVELOPER

We are looking for a Node.js Developer with a startup mindset who is passionate about the rapidly growing financial technology field. You should be a fast learner with a strategic mindset and with the experience of working in different startup projects.
If you're able to react to new tasks quickly and adapting to new technologies make you excited, you're the one we're looking for!

What does your background should look like:

  • proficient with Node.js and JavaScript/TypeScript, ES6;
  • experience with a modern JavaScript framework such as or Nest or Next;
  • good understanding with strengths and weaknesses of multiple JavaScript frameworks;
  • experience with MySQL, MongoDB.

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use an individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then the starting point for this position is not less than 3500 EUR gross per month.

DARBA DEVĒJA TĒLA VADĪTĀJS/-A

Meklējam aizrautīgu darba devēja tēla vadītāju, kura pienākumos ietilptu DYNATECH zīmola stratēģijas izstrāde un attīstība, lai veicinātu un nostiprinātu DYNATECH uzņēmuma kultūru, vērtības un nākotnes vīziju.

Darba devēja tēla vadītāja galvenais uzdevums būs nodrošināt DYNATECH zīmola atpazīstamību, radīt motivējošu iekšējo darba kultūru, palielināt sasniegto kandidātu skaitu, kā arī pozicionēt DYNATECH kā atraktīvu darba devēju Latvijas tirgū.

Sadarbībā ar uzņēmuma vadību, sabiedrisko attiecību un personāla atlases komandām, darba devēja tēla vadītājam būs jāpilnveido uzņēmuma iekšējā kultūra un jāievieš komunikācijas un zīmolvedības risinājumi.

Pozīcija ietver arī esošo darbinieku noturēšanu, motivēšanu un iesaisti, kā arī jaunu un talantīgu profesionāļu piesaisti.

Pienākumi:

  • Darba devēja zīmola attīstības un mārketinga kampaņu izstrāde efektīvākai potenciālo kandidātu sasniegšanai un piesaistei sadarbībā ar komandu līderiem;
  • Sadarbojoties ar personāla atlases komandu un vadību, izstrādāt zīmola kampaņu atbilstoši tendencēm un izaicinājumiem jaunu darbinieku piesaistē;
  • Kopā ar sabiedrisko attiecību komandu realizēt satura konceptu dažādiem komunikācijas veidiem un kanāliem, to skaitā mājaslapām, sociālajiem medijiem, foto, video, poligrāfijas materiāliem;
  • Aktīva dalība iekšējās un ārējās zīmola komunikācijas pasākumu organizēšanā;
  • Veikt atskaites un mērīt kampaņu rezultātus, izvirzīt ROI;
  • Pārzināt darba devēja tēla veidošanas jaunākās tendences un rīkus.

Profesionālās iemaņas un kvalifikācijas:

  • Vismaz 3 gadu praktiskā pieredze līdzīgā amatā (iekšējā/ārējā komunikācija IT sfērā);
  • Padziļinātas zināšanas un interese par IT industriju (aktuālās tehnoloģijas un tendences);
  • Pieredze sadarbībā ar IT nozares ekspertiem un viedokļu līderiem;
  • Stabila pieredze uzņēmuma darba devēja tēla kampaņu izstrādē un vadīšanā (reklāmas materiālu izstrāde, zīmola attīstības plānošana, tirgus izpēte utt.);
  • Izcilas komunikācijas spējas un stratēģiska domāšana;
  • Spēja uzstādīt prioritātes strauji augošā, dinamiskā vidē.

Katram kandidātam ar ko tiekamies klātienes intervijās, mēs izmantojam individuālu pieeju. Intervijas laikā mūsu personāla atlases komanda izvērtē, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums uzņēmumā ir piemērots mūsu projektiem.

Attiecībā uz darba samaksu, mēs nenosakām ierobežojumus, bet minimālais iespējamais atalgojums šai pozīcijā ir sākot no 2127 eiro bruto mēnesī.

Senior QA specialist

Position Summary:

You will demonstrate an eye for detail, accuracy and observation, as well as that special ability to find specifics that elude others. We like a perfectionist. We are looking for specialists with a technical background who love what they do, are result oriented and strive to improve their work-projects continuously. Be ready to develop skills and knowledge, as well as share it.

Responsibilities:

  • Perform manual testing according to requirements and company procedures, analyze test results;
  • Identify, record, and document bugs in issue tracker;
  • Review requirements and specifications, analyze user stories, provide feedback;
  • Design new well-structured test cases, review existing;
  • Participate actively in the development process, daily communication with the development team.

Requirements:

  • Solid professional experience in software and functional testing;
  • Team management experience is an advantage;
  • Understanding of software testing methodologies, tools, and processes;
  • Understanding of PHP and DB work would be an advantage;
  • Writing comprehensive and detailed test cases;
  • Good level of English (written and spoken);
  • Willingness to ask for help from colleagues and to help others.

Nice-to-have:

  • Experience with automated testing tools;
  • Experience in web software development;
  • Knowledge of script languages.

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use an individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 2000 EUR gross per month.

CONTENT/SMM/E-MAIL MARKETING SPECIALIST

One of our business divisions is growing really fast, and we are expanding our Marketing team. We are looking for an enthusiastic and energetic Content Marketing Specialist who is comfortable with working in a dynamic, fast-paced, and growing travel industry environment.

You should have strong knowledge of digital support channels, including social media networks, social messaging apps, chat, community forums, content marketing, and e-mail.

You will learn quickly how to attract and engage our target audience. As an important member of a fast-growing travel solution business, you will be expected to become an expert and thought-leader on your topics of choice.

Responsibilities:

  • Defining the marketing objectives and strategies for content marketing;
  • Building and managing a measurement plan to ensure that the content strategy is evaluated correctly and demonstrates business value;
  • Writing short- to long-form content for different social media channels and blogs as well as managing them and ensuring a consistent pulse of activity;
  • Managing, monitoring, and reporting weekly on the performance of paid social providing an active voice in communicating optimization opportunities and challenges;
  • Managing email campaigns from start to finish, including planning, testing, evaluating, and reporting;
  • Working closely with the rest of the marketing and design team, brainstorming new and creative growth strategies;
  • Staying abreast of the industry landscape and becoming a go-to source for the latest trends and debate.

Requirements:

  • Excellent command of spoken and written English;
  • At least 1-2 years of marketing experience;
  • Proven experience of running previous marketing campaigns with relatively big budgets;
  • A natural writer with experience in creating blog posts;
  • A critical eye for good, relevant blog posts and articles on certain subject matters;
  • An understanding of various marketing tools needed to run website campaigns.

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use an individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 1405 EUR gross per month.

SENIOR WEB/UI DESIGNER

Responsibilities:

  • Create, design, improve and support WEB pages based on guidelines;
  • Ensure visual consistency of websites via use of style guides, established standards and best practices;
  • Develop WEB pages, applications, prototypes and digital materials.

Requirements:

  • Adobe XD (or similar) Adobe Illustrator, Adobe Photoshop;
  • Understanding of typographics and modular grid;
  • Experience in WEB page UI and basic UX understanding is considered to be an advantage;
  • The ability to argue logically and justify own design solutions;
  • Good written English skills.

Here you can find several work examples that match our expectations: https://drive.google.com/drive/folders/1q98jtYvF35O3j2BTjES6AbFxZKDPiZYW

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 2400 EUR gross per month.

CONVERSION RATE OPTIMIZATION SPECIALIST

The Conversion Rate Optimization (CRO) Specialist oversees and constantly improves Ad and Web conversions for a variety of large international travel industry projects with over 1 million monthly visitors.

We are expanding the Marketing team and looking for someone to be responsible for supporting online digital ad and website optimization efforts. The CRO Specialist uses a mix of creativity and strong data analytical skills to identify website optimization opportunities through the optimization of ad copies, lead gen forms and landing pages and executes a strategy to turn those ideas into an optimization and testing plan. The specialist will iterate and refine those optimization strategies based on insights and learnings from previous tests, new analytical insights, and the changing landscape in the digital marketplace.

Responsibilities:

  • Spot and manage key conversion points in the marketing funnel, including landing pages, website calls-to-action, lead-generating forms and ad copies, messaging;
  • Use creative approach to optimization, develop and implement A/B test planning (formulating new tests and hypotheses), execution, and analysis to further improve conversion rates;
  • Collaborate with channel-specific marketers (display advertising, search, email, social media, etc.) in order to optimize each conversion path;
  • Optimize the lead-to-customer conversion rate and increase funnel marketing efficiencies;
  • Conducting thorough analysis on marketing campaigns to measure the success, and present learnings to external teams to help inform future business decisions;
  • Set realistic expectations for deliverables and make every effort to exceed them, providing quality work in a timely manner;
  • Work with internal cross-teams of designers, UX, copywriters, developers to share insights on test needs and performance; present results and plans to management;
  • Perform audits of existing web analytics implementations and make recommendations to ensure accurate tracking is in place, suggest new website tracking components.

Qualifications:

  • 2+ years of proven former relevant experience in CRO;
  • Strong working knowledge of website technologies, testing optimization tactics and working with businesses;
  • Experience with web analytics and data visualization tools (Google Analytics, GTM, Hotjar, FullStory, etc.);
  • Strong analytical skills and creative approach to challenging problems;
  • Ability to multi-task, and work efficiently within a high-paced changing environment with minimal supervision;
  • Strong organizational and time management skills & detail oriented;
  • Strong interpersonal skills, ability to collaborate with cross-functional teams: design, development, UX, marketing;
  • Ability to identify opportunities and solve problems through quantitative observation.

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use an individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 1980 EUR gross per month.

TECHNICAL SUPPORT TEAM LEAD

Position summary:

This is a position for a seasoned team leader with sound experience in Desktop Support. You will require a good mix of technical, communication and leadership skills to achieve desired results.

Your main responsibilities are:

  • Lead a team of Desktop Support engineers;
  • Recruit and provide on-boarding to new team members;
  • Ensure Desktop infrastructure is in a good working order;
  • Maintain IT equipment and software inventory up to date and report to relevant parties;
  • Ensure problems related to end-points (incl. software and hardware) are timely addressed;
  • Implement processes and standards to improve efficiency of both your team and Desktop infrastructure;
  • Plan projects in the area of Desktop Support and resources necessary to execute those projects;
  • Monitor project execution, manage changes and report results/status;
  • Communicate with stakeholders at different organizational levels to understand their requirements.

We are looking for the following experience and skills:

  • You have worked with both Mac OS and Linux desktop operating systems;
  • You worked in environment with 200 or more Desktops/laptops and had at least few Desktop engineers under your supervision;
  • You have an experience developing optimal hardware specification for PCs, Laptops and Printers and understand what requirements should be accounted in;
  • You have participated in office relocation;
  • You have experience communicating with Hardware/Software vendors;
  • Experience working in a distributed environment is a big advantage.

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use an individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then the starting point for this position is not less than 2860 EUR gross per month.

HELP DESK MANAGER

The Help Desk Manager will be responsible for leading our technical support team in different countries to provide excellent customer service and resolve all technical issues.This position should have a solid technical background combined with customer service experience. A problem-solving attitude with an ability to motivate the Help Desk team to achieve specific goals or challenge.

Main responsibilities include:

  • Manage the Help Desk Team including hiring, performance evaluations, promotions, and disciplinary responsibilities;
  • Responsible for assuring users are provided efficient and timely first and second level support on a 24x7 basis;
  • Develop strategies to maintain essential Help Desk operations, including operating systems, applications, email systems, laptops, software and hardware;
  • Direct and support software and hardware implementations, integrations and upgrades, develop reliable metrics and ensure monitoring systems are working properly;
  • Implement Help Desk policy and best practice guides for the organization.

Knowledge and skills that are required:

  • Work experience on supervising Help Desk team;
  • Solid technical hands-on background with Help Desk and remote-control software;
  • Excellent understanding of computer systems, security, servers, network and systems administration, databases and data storage systems;
  • Customer-service oriented personality with a problem-solving attitude;
  • Time management and organizational skills and the ability to react to changes requiring re-prioritization of workload;
  • Excellent written and verbal communications skills, good English skills;
  • Ability to manage multiple high priority initiatives in a fast paced, highly technical environment.

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use an individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then the starting point for this position is not less than 3446 EUR gross per month.

Kultūra

MŪSU JAUDA IR MŪSU CILVĒKI

Mēs dodam cilvēkiem iespēju pierādīt sevi un uzņemties vadību, kad pienācis īstais laiks. Mūsu uzņēmumā valda atvērts komunikācijas stils, kurā visi vienmēr var uzdot jautājumus un ir iedrošināti sadarboties. Mēs pastāvīgi strādājam pie tā, lai atbalstītu talantus un palīdzētu viņiem veidot savu sapņu karjeru.
Uzturot komandas garu
Mēs vienmēr cenšamies stiprināt mūsu komandas saiknes un tuvināt mūsu darbiniekus. DYNATECH regulāri rīko komandas pasākumus un aktivitātes, kas palīdz iepazīt citam cita stiprās puses, izprast citam cita intereses un sniegt atbalstu talantu attīstīšanai.
Darba un dzīves līdzsvars
Darba un privātās dzīves līdzsvars mums ir ļoti svarīgs. Mēs vēlamies, lai cilvēki savā darbā vidē būtu apmierināti un cenšamies to panākt ar lielisku komunikāciju, regulārām individuālām pārrunām un dažādiem aizraujošiem biroja pasākumiem.
Vieta attīstībai
DYNATECH mēs atpazīstam talantus un iedvesmojam tos attīstīties, veicinot pastāvīgu profesionālo izaugsmi. Mūsu birojs ir vieta, kur dalīties ar zināšanām un sadarboties.

Vakances
Back to Top