Dynatech

0%

Atrašanās vieta: Rīga, Latvija
Jeruzalemes iela 1, LV-1010
Zvani mums:
+371 22022306
Sazinies ar mums:
info@dynatech.lv

Karjera

Esi daļa no globāla uzņēmuma

Mēs vēlamies Tev dot iespēju attīstīties un sasniegt savus mērķus. DYNATECH nodrošina konkurētspējīgu atalgojumu un iedrošinājumu pastāvīgai profesionālai izaugsmei. Mūsu birojs ir vieta, kur dalīties ar idejām un sadarboties, sasniedzot vēlamos rezultātus.
Pievienojies mums

Karjera

FRONT-END
IZSTRĀDĀTĀJS/-A

Prasības:

  • Augsta līmeņa prasmes Front-end iztrādē, izmantojot objektorientētu JavaScript un citas tehnoloģijas;
  • Dažādas Framework zināšanas (Angular, Vue, React), mēs izmantojam React;
  • Pieredze savu JS bibliotēku un moduļu izstrādē;
  • Lietotņu veiktspējas un dažādu platformu pārzināšana;
  • Testēšanas risinājumu pārzināšana: Karma, PhantomJs;
  • Ļoti labas HTML un CSS (ieskaitot SASS/Less) prasmes;
  • Praktiska pieredze lielas programmatūras izstrādē/ full stack iemaņas;
  • Pieredze koda veiktspējas analīzē (mēs izmantojam Sonar);
  • Spēja ātri mācīties un realizēt projektu no A līdz Z.

Būtu labi, ja tu:

  • Pārzinātu web standartus, piemēram, HTML, CSS3 un CSS4, ES2015 un ES2016;
  • Būtu pieredzējis/-usi darbā ar automatizāciju un pārvaldības rīkiem, piemēram, Grunt/Gulp, Bower, npm, Webpack;
  • Augstu vērtētu TDD;
  • Meistarīgi izmantotu VanillaJS;
  • Esi strādājis/-usi ar animācijām un izprastu lietotāja pieredzi;
  • Vari dalīties ar saviem atvērtā pirmkoda projektu piemēriem.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 1400 eiro bruto mēnesī.

QA AUTOMATIZĀCIJAS
INŽENIERIS/-E

Prasības:

  • PHP, Git, Jenkins, Selenium WebDriver, Jira vai Mantis problēmu izsekošanas sistēmu zināšanas;
  • 2+ gadu praktiskā pieredze manuālajā testēšanā;
  • 1+ gadu pieredze testu automatizācijā (dodot priekšroku Selenium, Appium);
  • Labas UNIX sistēmu (Linux, BSD) zināšanas;
  • Ir ļoti labas zināšanas par nepārtrauktu integrāciju;
  • Spēja pārvaldīt vairākus projektus vienlaicīgi;
  • Praktiskās zināšanas un pieredze darbā ar kvalitātes nodrošināšanas metodikām un programmatūras izstrādes metodikām;
  • Attīstītas starppersonu komunikācijas prasmes;
  • Ļoti laba rakstveida angļu valoda.

Tiks uzskatīts par priekšrocību:

  • Pieredze darbā ar Codeception vai līdzīgu PHP testēšanas platformu;
  • Pieredze darbā ar JavaScript.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 1400 eiro bruto mēnesī.

WEB
PROGRAMMĒTĀJS/-A

Prasības:

  • Spēja patstāvīgi plānot savu darbu;
  • Iniciatīva, mērķtiecība un augsta atbildības sajūta;
  • Vismaz 2 gadu pieredze web lietojumprogrammu izstrādē;
  • Pieredze projektu darba plānu, tehnisko uzdevumu sastādīšanā un izpildes kontrolē.

Tiks uzskatīts par priekšrocību:

  • GIT, SVN zināšanas;
  • Labas PHP zināšanas;
  • JavaScript, jQuery zināšanas;
  • MySQL, MSSQL, PostgreSQL zināšanas;
  • Darba kvalitātes novērtēšanas pieredze;
  • Darba pieredze ar lielslodzes sistēmām.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 1400 eiro bruto mēnesī.

DATU BĀZES
IZSTRĀDĀTĀJS/-A

Prasības:

  • Pieredze DWH izstrādē, izmantojot dažādus ETL rīkus, veidot SQL pieprasījumus (MySQL, MariaDB, or PostgreSQL);
  • Izcilas problēmrisināšanas prasmes;
  • Labas rakstiskas un mutiskas angļu valodas komunikācijas prasmes;
  • Pieredze darbā ar LAMP komplektu, grāds datorzinātnēs, IT vai saistītā sfērā tiks uzskatīts par plusu.

Pienākumi:

  • Piedalīties lietojumprogrammu izstrādes projektos un uzņemties atbildību par datubāžu arhitektūru un projektēšanu, izmantojot vispāratzītus procesus;
  • Sadarboties ar starptautisku izstrādātāju komandu;
  • Definēt un pārskatīt datu integritātes nodrošināšanas labākās prakses;
  • Izstrādāt un pārraudzīt dažādus mūsu datu noliktavas ETL darbus.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 2127 eiro bruto mēnesī.

VECĀKAIS/-Ā
SISTĒMAS ADMINISTRATORS/-E

Sistēmas administratori DYNATECH birojā un mūsu partneru birojos ārvalstīs tiek uzskatīti par varoņiem. Neviena problēma viņiem nav par lielu, neviens jautājums par sīku.

Ja Tu:

  • Esi ar labu izpratni par tīmekļa lietojumprogrammām (LAMP stack);
  • Esi spējīgs patstāvīgi atrisināt jebkādas sarežģītības pakāpes tehniskus jautājumus;
  • Esi spējīgs ieviest produkcijai gatavus risinājumus;
  • Esi labs komandas spēlētājs.

...un Tu esi gatavs brokastīs apēst:

  • Konfigurāciju automatizēšanas risinājumus;
  • Publiskos mākoņus;
  • Virtualizāciju;
  • Datubāzes;
  • Pārraudzīšanu;
  • Augstākā līmeņa skriptēšanu.

Mums vajag Tavu palīdzību, lai:

  • Paceltu mūsu IT sistēmas nākamajā izaugsmes pakāpē;
  • Novērstu problēmas un vājās vietas vēl pirms tās atklājas;
  • Attīstītu mūsu komandu.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 2127 eiro bruto mēnesī.

JAUNĀKAIS/-Ā PROGRAMMĒTĀJS/-A
(BIZNESA APLIKĀCIJAS)

Mēs meklējam motivētus, spējīgus un entuziasma pilnus jaunākos programmētājus, kuri vēlas strādāt kopā ar pieredzējušiem padomdevējiem un viņu vadībā veicināt savu profesionālo izaugsmi. Ja tu esi gatavas augt un attīstīties sava lomā, šī ir tava iespēja!

Pienākumi:

  • Dažādu iekšējo programmatūru sistēmu izstrāde un uzturēšana.

Prasības:

  • Iepriekšēja pieredze NAV nepieciešama;
  • Vēlme mācīties, aizmirst iepriekš iemācīto, ja nepieciešams, un pilnveidoties;
  • Labas problēmrisināšanas prasmes;
  • Laba izpratne par datorzinātnes un programmatūras izstrādes principiem;
  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība datorzinātnēs, vai arī līdzīgs zināšanu līmenis gūts pašmācības ceļā;
  • Tehniskā angļu valoda (rakstiska).

Būtu lieliski, ja tev būtu:

  • Vispārīga izpratne par objektorientētas arhitektūras un projektēšanas principiem;
  • Pieredze ar darbu komandā;
  • Zināšanas par Hack, PHP, TypeScript, JavaScript un/vai MySQL;
  • Vispārīga versiju kontroles sistēmu izpratne;
  • Papildus tehniskās zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas irsākot no 850 eiro bruto mēnesī.

Tehniskā atbalsta
speciālists/-e (helpdesk)

Pienākumi:

  • Nodrošināt pirmā līmeņa tehnisko atbalstu IT sistēmu lietotājiem, kā arī konsultēt darbā ar datortehniku, programmatūras un biroja tehniku;
  • Apstrādāt e-pastā un sistēmā saņemtos lietotāju pieteikumus;
  • Kontrolēt pieteikumu izpildi, nodrošināt regulāru pieteikumu informācijas atjaunošanu un pieteikumu noslēgšanu;
  • Veikt datortehnikas, datortīkla un informācijas sistēmu monitoringu;
  • Veikt un uzturēt tehnisko resursu uzskaiti (datortehnika, programmatūras licences, IT lietotāju dati un piekļūšanas tiesības);
  • Veikt citus līdzīga satura uzdevumus.

Prasības:

  • Datoru programmatūras un aparatūras pamatzināšanas;
  • Labas komunikācijas prasmes, spēja sadarboties un strādāt komandā;
  • Interese risināt ne tikai standarta, bet arī nestandarta problēmas;
  • Spēja ātri mācīties;
  • Augsta atbildības sajūta un spēja efektīvi plānot savu laiku.

Mēs papildus novērtēsim:

  • Pieredzi un zināšanas IT jomā;
  • Iepriekšējo darba pieredzi līdzīga amatā;
  • Labas angļu valodas zināšanas (rakstiski / mutiski);
  • Linux zināšanas.

Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 850 eiro bruto mēnesī.

Vecākais/ā QA Speciālists/-e

Jums piemīt uzmanība pret detaļām, precizitāte un vērīgums, kā arī īpašas spējas ievērot to, kas citiem paslīd garām. Mums patīk perfekcionisti. Mēs meklējam speciālistus ar tehnisko bāzi, kuriem patīk savs darbs, kuri ir orientēti uz rezultāta sasniegšanu un vēlas pastāvīgi uzlabot sava darba rezultātus. Jābūt gatavam mācīties, attīstīt savas prasmes un zināšanas, kā arī dalīties ar tām.

Galvenie pienākumi:

  • Analizēt prasības un specifikācijas;
  • Veidot jaunus, labi strukturētus testpiemērus, pārbaudīt esošos;
  • Veikt manuālu testēšanu, ievērojot prasības un uzņēmuma procedūras, analizēt testu rezultātus;
  • Identificēt, reģistrēt un dokumentēt kļūdas atbilstošajās sistēmā;
  • Pārbaudīt izlabotos defektus;
  • Aktīvi piedalīties izstrādes procesā, ikdienā komunicēt ar izstrādes komandu.
  • Prasības:

    • Vairāk nekā 2 gadu profesionālā pieredze programmatūru testēšanā;
    • Izpratne par programmatūru testēšanas metodoloģijām, rīkiem un procesiem;
    • Visaptverošu un detalizētu testpiemēru rakstīšana;
    • PHP un datu bāzu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
    • Labas angļu valodas zināšanas (rakstiski un mutiski);
    • Spēja testēt mobilās un desktopa ierīces;
    • Atvērtība sadarbībai (vēlēšanās lūgt palīdzību kolēģiem un sniegt palīdzību citiem).
    • Tiks uzskatīts par priekšrocību:

      • Pieredze darbā ar automatizētajiem testēšanas rīkiem;
      • Skriptu valodu zināšanas;

      Mēs izmantojam individuālu pieeju katram kandidātam, ar kuru tiekamies klātienē. Intervijas laikā mēs izvērtējam, kā Jūsu darba pieredze, profesionālās prasmes un iespējamais nākotnes ieguldījums kompānijā varētu tikt piemērots vairākos mūsu projektos.Mēs nevēlamies noteikt limitus vai ierobežojumus, bet esam noteikuši zemāko iespējamo atalgojumu šai pozīcijā, kas ir sākot no 1400 eiro bruto mēnesī.

DIGITĀLA MĀRKETINGA
PROJEKTU VADĪTĀJS/-A

Kopsavilkums par amatu:

Šī ir ideāla vakance mārketinga speciālistam, kam ir būtiski panākumi projektu vadībā un kurš vēlas pievienoties strauji augošajai kompānijai.

Kā digitālā mārketinga projektu vadītājs, Tu būsi atbildīgs par kampaņas radīšanu un sekmīgu īstenošanu dažādās platformās, tostarp online un offline.

Tava patiesā kaislība ir digitālais mārketings un projektu vadība? Īstais laiks pieteikties!

Galvenie pienākumi:

  • Pārraudzīt, plānot un īstenot uzņēmuma digitālā mārketinga kampaņas, tostarp darbs ar partneriem, web, e-mail mārketingu;
  • Novērtēt un ziņot par visu kampaņu rezultātiem un salīdzināt tos ar izvirzītajiem mērķiem. Optimizēt izmaksas un rezultātu, pamatojoties uz iegūtajiem datiem;
  • Noteikt digitālā mārketinga tendences, lai uz to pamata optimizētu pašreizējās kampaņas;
  • Ieviest uzņēmumā labāko digitālā mārketinga praksi, pārzināt jaunās tehnoloģijas;
  • Meklēt jaunas un radošas mārketinga iespējas kopā ar pārējiem komandas biedriem;
  • Veidot konversijas punktus un optimizēt konversijas kanālus;
  • Sadarboties ar aģentūrām un citiem partneriem.

Prasības:

  • 3+ gadu pieredze digitālā mārketingā;
  • Spēcīgas projektu vadības, organizatoriskas un analītiskās prasmes. Iepriekšējā pieredze pārvaldīt vairākus projektus vienlaicīgi;
  • Zināšanas par dažādiem digitālā mārketinga instrumentiem, tostarp SEM, web analītika, sociālie mediji, web un mobīlie rīki;
  • Pieredze web-lapas analīzes veikšanā, izmantojot dažādus analītikas rīkus, tostarp Google Analytics, kā arī iekšējos atskaišu rīkus;
  • Lieliskas starppersonu prasmes: spēja efektīvi sadarboties ar kolēģiem visos līmeņos. Laika plānošana un spēcīga komunikācija- Tava spēcīgā puse;
  • Spēja ātri mācīties, kreatīva pieeja risināt nestandarta uzdevumus.

PYTHON DEVELOPER

Are you eager to learn new things as well as experiment with new technologies and innovations? Do you have a positive “can-do” attitude? Are you good at managing time well, and is a quick thinker who can work well in a team?

This is your chance!

Position Summary:

As a BE developer you will be valuable member of the team that makes the Business Apps progress moving forward. We will provide you with mentoring, positive code reviews, and opportunities to learn new tools and skills.

Requirements:

  • At least 1 year experience in development using Python 3.5+

Will be perfect if you have:

  • Knowledge of basic computer science and software engineering principles;
  • General understanding of version control system (git);
  • Good analytics skills and ability to learn;
  • Understanding of Python concepts.

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professionals skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 1100 EUR gross per month.

VIDEO AND RADIO MARKETING SPECIALIST

Position summary:

Are you ready to manage new video projects? Are you able to accomplish the bulk of the technical tasks related to production and post-production? Do you have a balance of creativity and technical skills, as well self-initiative?

This is your chance!

Responsibilities:

  • Search for new USA TV and radio distribution channels (traditional offline and online);
  • Work with team of designers and videographers on new video creation;
  • Create and test different scripts, create storyboards for video and radio sales ads;
  • Make sure our ads reach target audience and bring effective sales results;
  • Analyze and scale video and radio ads performance;
  • Create new video promo alerts for the ongoing and new products;
  • Adjust budgets according to TV/radio commercials airing schedule.

Requirements:

  • General understanding of commercial videography;
  • Organizational and time management skills;
  • Dedication to continuous improvement;
  • Positive attitude a must in our team-oriented atmosphere.

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professionals skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 1400 EUR gross per month.

MARKETING SPECIALIST

A fast-growing company operating in the US entertainment industry is looking for a Marketing specialist.

Responsibilities:

  • Achieve your KPIs by your own initiative, using tactics that you find the most effective;
  • Be proactive in marketing strategy planning, share ideas for growth, execute them promptly without hassle;
  • Work with either customer acquisition or monetisation;
  • Reach target lead volume according to target CPL and conversions to sales (mainly Google, Facebook & Instagram, Affiliate);
  • Or reach sales volume according to target CPS (email, Facebook & Instagram, SMS);
  • Create reports on achieved metrics and consistently follow your own results, create plans on how to improve them;
  • Take the initiative to experiment and try new tactics.

Requirements:

  • Good English language skills (excellent American English will be considered as an advantage);
  • Previous experience in Marketing, Advertising or Sales;
  • Advanced understanding and experience in at least one of the following: Email Marketing, Monetisation, Product Marketing, Social Media Marketing, Growth Hacking;
  • Ability to make decisions independently and build your own vision;
  • A can-do attitude and hunger to become a winner.

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professionals skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 1980 EUR gross per month.

SENIOR BACK-END DEVELOPER

Position Summary:

This is the ideal role for a seasoned BE development professional who is ready to take new challenges in the Development projects that has no analogues in LV market. We are able to offer you the project that matches your interest: whether it can be back-end for online reservation system, CMS with difficult business logics, accounting/ anti-fraud system or payment processing - let us know what your heart lies to. During the interview we discuss all the projects that we have and listen carefully to the candidate's preferences in order to find the best fit for him/her.

What does your background should look like:

  • more than 5 years active development on PHP;
  • experience working with high load MySQL DB;
  • Redis or Memcached;
  • object-oriented design skills, understanding of software architecture paradigms and patterns.

Additional advantages could be:

  • Gitlab, CI/CD, Docker, GO Lang;
  • Symfony or Laravel framework;
  • Understanding AWS services and front-end technologies;
  • Previous experience as Team Lead (we will be happy to help you to master managerial skill as well).

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects. We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 4000 EUR gross per month.

SENIOR FRONT-END DEVELOPER

Position Summary:

This is the ideal role for a FE development professional who is ready to take new challenges in the Development projects that has no analogues in LV market.

We are able to offer you the project that matches your interest: whether it can be online reservation system, CMS with difficult business logics, accounting/ anti-fraud system or payment processing - let us know what your heart lies to.

During the interview we discuss all the projects that we have and listen carefully to the candidate's preferences in order to find the best fit for him/her.

What does your background should look like:

  • proficient with Node.js, CSS, HTML, and JavaScript;
  • experience with a modern JavaScript framework such as Vue or React;
  • good understanding with strengths and weaknesses of multiple JavaScript frameworks;
  • being not afraid moving towards Node.js;
  • experience with MySQL, CI/CD, Docker - as a plus.
  • There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

    We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 3600 EUR gross per month.

IT RECRUITMENT ADVISOR

When joining DYNATECH, you'll become a part of our family.

We believe that we are strong, productive, and successful when we stand and work together. Our recruitment team accepts new challenges every day, the world of IT technologies evolves enormously fast, so we are ready to invite another family member to join our team of experts.

We won’t lie — it is going to be very challenging and dynamic, but you will gain amazing experience in the IT professional recruitment field. Don't miss this exciting opportunity and join our adventure!

Here is how your day may look like:

  • 9:00 – Starting the day with delicious coffee and snacks.
  • 9:00 –18:00 – Sourcing and attracting, building relationships, connecting people, and making sure that the right people are in the right positions at the right time. And YES, it means having a lot of chats with candidates and hiring managers through all of the possible communication channels. Interviewing, assessing, feedback providing will be your to-do list activities.
  • 18:00 – We are all about the work-life balance, however, we all know that Recruiter is not just a profession, but also a lifestyle.

Experience: Hands-on experience with different sourcing platforms. Common language with IT specs. Agency background is always nice to have;

Core Skills: Sourcing, of course. Someone who isn’t afraid of cold calling candidates and knows where to turn when a job board is a dead end;

Relationship Building: Someone who can quickly build trust with a team of hiring managers;

Soft Skills: Problem-solving. Being flexible. Creativity. Active listening;

Languages: Main languages we are operating in are Latvian, English and Russian, so they are a must;

Drive: Good enough is not good enough for us. We’re looking for people who achieve and take pride in excellence.

There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professionals skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 1124 EUR gross per month.

MARKETING DESIGNER

We are looking for the banner guru. Someone who will go above and beyond to create banners that are not simply visually appealing, but actually generate impulse and bring real results.

Since we're working with the American market, the visual style is different from the European. From one side it might seem simple, but it's also flashy, edgy, and based on American values. In order to do this job well, you would need to put a lot of effort and time into understanding the American mentality.

Responsibilities:

  • Create banners for marketing purposes on a daily basis. That includes casting call banners promoting the product, different types of display ads both for lead generation and retargeting, and more.
  • Manage the knowledge we have about banner performance, create and maintain guidelines according to the previous campaign and split test data.
  • Plan the next split tests to expand the existing understanding on banners that work.
  • Sometimes plan and run ads yourself, in order to be connected with the context of your banners.
  • Be closely connected with all of the marketing team members, be involved in their processes and understand their activities.
  • Continuously learn and improve in both, design and marketing. Keep up-to-date with the industry news.

Requirements:

  • Proficiency with Photoshop and other photo correcting and enhancing programs.
  • Good English skills (excellent American English will be considered as an advantage).
  • Ability to work independently and prioritize tasks.
  • Previous experience in Design or Marketing, at least 2 years.
  • Interest to learn and improve as a specialist.
  • When applying, please share your portfolio or examples of your work.
  • There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use an individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

    We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then the starting point for this position is not less than 1405 EUR gross per month.

    GOOGLE ADS SPECIALIST

    DYNATECH is currently seeking for Google Ads Specialist to collaborate with marketing team. Google Ads Specialist will be responsible for administering and helping to manage Pay Per Click media strategies for our clients' online marketing initiatives.

    Key Functional Areas of Responsibility:

    • Perform daily PPC accounts management and optimization on Google AdWords, Bing and other search platforms for a variety of markets;
    • Assist in the maintenance and monitoring of important accounts metrics accounts: conversion rates, CTR, quality score, keywords performance and other;
    • Conduct, measure, and implement the results of A/B tests for ad copy, targeting and landing pages;
    • Manage Display and Remarketing campaigns in Google Display Network and third party platforms;
    • Provide recommendations and execute strategies for accounts optimization to ensure new lead generation: new keyword opportunities, ad groups and campaign structuring, targeting, display network,
    • Youtube, Mobile and other facets of paid search advertising;
    • Follow up on PPC industry trends and developments;
    • Measure and optimize campaigns to meet internal KPIs.

    Professional Competencies:

    • Passion for Search and internet marketing;
    • Outstanding ability to think creatively, and identify and resolve problems;
    • Attention to detail and the ability to effectively multi-task in a deadline driven atmosphere;
    • High level analytical, organizational, and time management skills.

    Professional Skills & Qualifications:

    • Minimum of 1 year managing paid digital campaigns, 2 years preferred;
    • Experience managing large or multiple accounts is a plus;
    • Experience working with AdWords (other PPCs: Yahoo, Bing is a plus);
    • Experience with website analysis using a variety of analytic tools including Google Analytics as well as internal reporting tools;
    • Experience in Travel-related industry (car rental, flights, hotels) is a plus;
    • Good command of English.

    There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

    We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 2127 EUR gross per month.

    JUNIOR MARKETING SPECIALIST

    Position summary:

    The Junior Marketing Specialist will be responsible for the management and development of travel products and programmes that drive customer loyalty and retention. This is an exciting opportunity for a motivated and success driven people to join our Marketing team, learn more and get practical experience. The role will suit a customer focused individual with analytical skills. You will work closely with digital marketing and analytics to drive customer value and retention.

    Responsibilities:

    • To assist in the management, maintenance and development of existing customer retention program to drive customer satisfaction and retention;
    • To assist in identifying customer behavior patterns to adjust customer retention strategy;
    • To help update Email and SMS sending plan, ensuring Travel customers remain loyal to the brand;
    • Be in charge of Retention Email and SMS template update (in cooperation with designers and developers);
    • Participate in retention-related program building, as after-request and after-trip automated communication.

    Requirements:

    • Previous experience in Marketing or Retention is considered as an advantage;
    • Experience with email and sms marketing is considered as an advantage;
    • Good English language skills;
    • Detail-oriented, able to learn quickly and adapt to a fast-paced and highly interactive environment;
    • Organizational and time management skills;
    • Positive attitude a must in our team-oriented atmosphere.

    There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

    We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 1125 EUR gross per month.

    DIGITAL MARKETING ASSISTANT

    Position summary:

    We are looking for a Digital Marketing Assistant, who breathes hashtags and feels right at home in the ever-changing online jungle. Are you a self-starter with many creative ideas? Can you come up with at least five ways to break the Internet in one minute? Do you like cake and TV shows? Then it's you we are looking for!

    Responsibilities:

    • Responsible for creating engaging content for various social media channels as well as designing a plan or a strategy for further development;
    • Write copy and plan posts for all social platforms including Facebook, Instagram, LinkedIn, and YouTube. Assist in research current trends and suggest fresh ideas;
    • Help to collaborate with design team on content creation;
    • Follow and contribute to existing social media strategy to grow and engage our followers;
    • Participate in the process of newsletter creation;
    • Make small fixes for the optimal website maintenance - create new landing pages, refresh texts and creatives;
    • Blog posts creation and SEO optimisation;
    • Professional content creation.

    Requirements:

    • Excellent command of spoken and written English language;
    • SEO content optimisation to be considered as an advantage;
    • Self-initiative and ability to be part of a team;
    • Creativity, “outside of the box” thinking;
    • Strong ability to multitask, set priorities and meet deadlines;
    • Knowledge of SMM platforms such as Facebook, Instagram, LinkedIn and YouTube is desirable;
    • Experience in running a blog (e.g.: Wordpress) would be considered as a strong advantage;
    • Attentiveness towards small details;
    • Willingness to learn new information and acquire new skills;
    • Ability to work independently and self-organise.

    There is no one-size-fits-all here, we are quite flexible and use individual approach with every Candidate we meet. While getting familiar during our interview, we try to understand where your working experience, professional skills and future contribution to the company can be applied within our multiple business projects.

    We don’t want to set any limits, but if we are naming the numbers, then starting point for this position is not less than 1125 EUR gross per month.

    Kultūra

    MŪSU JAUDA IR MŪSU CILVĒKI

    Mēs dodam cilvēkiem iespēju pierādīt sevi un uzņemties vadību, kad pienācis īstais laiks. Mūsu uzņēmumā valda atvērts komunikācijas stils, kurā visi vienmēr var uzdot jautājumus un ir iedrošināti sadarboties. Mēs pastāvīgi strādājam pie tā, lai atbalstītu talantus un palīdzētu viņiem veidot savu sapņu karjeru.
    Uzturot komandas garu
    Mēs vienmēr cenšamies stiprināt mūsu komandas saiknes un tuvināt mūsu darbiniekus. DYNATECH regulāri rīko komandas pasākumus un aktivitātes, kas palīdz iepazīt citam cita stiprās puses, izprast citam cita intereses un sniegt atbalstu talantu attīstīšanai.
    Darba un dzīves līdzsvars
    Darba un privātās dzīves līdzsvars mums ir ļoti svarīgs. Mēs vēlamies, lai cilvēki savā darbā vidē būtu apmierināti un cenšamies to panākt ar lielisku komunikāciju, regulārām individuālām pārrunām un dažādiem aizraujošiem biroja pasākumiem.
    Vieta attīstībai
    DYNATECH mēs atpazīstam talantus un iedvesmojam tos attīstīties, veicinot pastāvīgu profesionālo izaugsmi. Mūsu birojs ir vieta, kur dalīties ar zināšanām un sadarboties.

    Vakances
    Back to Top